Ana içeriğe atla

Diy Rainbow Highlighter/ gökkuşağı aydınlatıcı yapımı

Merhaba!
Uzun zamandır evimde internet olmadığından dolayı bu yazıyı yazamıyorum. Eski ürünlerimi değerlendirmeye ve değişik şeyler yapmaya devam ediyorum. Rainbow highlighter da eski ve artık kullanmayacağınız far paletini değerlendirmek için güzel bir fırsat. Bu güzel şeyi yaparken saatlerinizi alacağından ve yüzde tüm renklerin gözükmemesinden dolayı siz yaparken 3-4 renk seçin diyerek yaptığım diy highlighter'ın yapımını anlatmaya başlıyorum. Ve bir notum var: basit gibi gözüküyor ancak saatler alıyor:/ !

Malzemeler basit:
1-Kullanacağınız renk kadar kap-bardak
 2-Highlighter'ı koymak için bir kap
(Süslemesini de böyle yapabilirsiniz)

3- Alkol

4- Eski bir far paleti
Bu paleti kullanmamın sebebi arkasında gördüğüm tavşan, yani cf olan ürünümü değerlendiriyorum. Zaten bu aydınlatıcıyı yapmak istiyorsanız far paletine elveda demeniz gerekebilir :D

5-herhangi bir çubuk benzeri ürün( farları paletten çıkartmak ve karıştırmak için)


Yapılışı:
1- İstediğimiz far rengini paletten sıyırıp bir kaba alıyoruz ve bunu her kullanacağımız pigment için yapıyoruz.

Ortalık çook batıyor, dikkat edin ^^

2- Üstlerine alkol döküyor ve karıştırıyoruz. 

Renklerin birbirine karışmamasına dikkat etmelisiniz ve bence teker teker alkolü döküp o rengi kullanacağınız kaba yerleştirmelisiniz.

3- hepsini sırasıyla kaba dik bir şekilde yerleştiriyoruz. Benimkisinin yapımı 1 saati geçti. Bu yüzden az renk kullanmanız daha iyi olacaktır.

4- en son üzerine peçeteyi koyup düz bir şeyle bastırıp sabitliyoruz.


5- Ve highlighter'ımız hazııır!!




Benim en son makyajımda da kullandığım ve kullanırken "keşke daha az renkle yapsaydım" dediğim ve gayet sevdiğim bir ürün oldu. Şu an değil ama yazın dışarıya çıkarken kesinlikle kullanacağım. 
Umarım siz de beğenirsiniz, yaparsanız sonuçlarını aşağıya yorum bırakabilirsiniz.

Rengarenk günleer!! 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayvanlar Üzerinde Deney Yapmayan Markalar (CRUELTY FREE)

Öncelikle BU LİSTEYİ HERHANGİ BİR SİTEDE PAYLAŞIRKEN BU BLOGTAN VEYA INSTAGRAMDA BUSRATHEBUNNY’DEN BAHSETMENİZ GEREKMEKTEDİR.  Bu liste 2018 yılında yazılmış olup sürekli güncellenmektedir. Takipte olmanızı rica ederim. Teşekkürler:  Yapımında emeği geçen Logical Harmony, Cruelty Free Kitty, Etik Seçimler ve Kozmetik Tavşanı’na bol bol teşekkürler. Kendi bilgilerim bir yana onların listelerinden de yararlandığımı söylemeliyim. Hayvan deneysiz makyaj firmalarının ne kadar çok olduğunu görüp zulümsüz kozmetiğe umarım hepiniz geçersiniz. İnanın güzellik için hayvanlara zarar vermemek zor değil 🙆🏻‍♀️🙏🏻 sadece türkiyede satılan markalar yazılmıştır. Yorumlara cevap veremiyorum, instagramdan bana ulaşabilirsiniz sorularınız için. busrathebunny ismiyle varım. Takiplerinizi bekliyorum🌸🌱  NOT:  * ile gösterilen markalar GRİ BÖLGE’dir: benim standartlarıma göre %100 güvenilir olmayan ancak tercih edilebilir markalar olarak özetlenebilirler. Bağlı olduğu firma hayvan deneyi finanse

Hayvanlar Üzerinde Denenmeyen Şampuanlar

 Merhabalar :3 bloğumda (instagramda busrathebunny) cruelty free kozmetikler için sık sık listelemeler yapıyorum. Bugünkü listelediğim şey ise cruelty free şampuanlar. Öncelikle ben hazırladığım görseli buraya bırakacağım ve tek tek marka isimlerini de yazacağım. Eklenecek markalar da olabiliyor, görseli düzeltemediğim için yazılı olarak buraya ekleyeceğim. Aklımdan çıkmadığı sürece burayı güncellerim. Güncellemeleri takip etmeniz önemli. Çünkü cruelty free markalar sık sık değişebiliyorlar :) Cruelty Free Şampuan Markaları GRATİS Hask Benri Organic shop İnecto Morfose Bee Beauty Creightons Himalaya*gri bölge WATSONS Ashley Joy Marc Anthony Dr.Organic Live Clean ROSSMANN Isana Alterra ORTAK MARKALAR MAALESEF DALAN ÇİNDE SATILIYOR VE ARTIK CF KABUL ETMİYORUM. Duru Uni baby Ziaja Urban Care Otacı Zigavus Tresan ONLİNE BULABİLECEKLERİNİZ Dr.Savoon Avalon Organics Nordic (ecoclean) Elite home Halalles Aveda*gri bölge-hepsi vegan Insight Iva Natura Urtekram Okay (nevacolor un markası) Ecowe

EVE SHOP’ta Satılan Cruelty Free Markalar

Activex Arko Banat Bebak Bellisima Catrice Celenes Cire Aseptine Dalan Ecotools Egos Emotion Essence Golden Rose Herbaderm Jeunesse Kalyon Make Up Academy MUA Molped  Morfose Nascita Note Otacı OK Pastel Privacy Real Techniques Rebul Siveno Sleepy Technic Tresan Uni Baby Urban Care W7 Ziaja Zigavus