Ana içeriğe atla

PonPed Yıkanabilir Kadın Pedleri



Herkese merhabaaa! Acayip gecikmiş bir ürün incelemesi yazısı ile sizlerleyim. Ama hak verin bana incelemem için ayda sadece 3-5 günüm vardı🙈 Ve fotoğraflamadan kullanmak istemedim.🐥 Ama şimdi kullandım ve yorumumu yapabilirim.
Öncelikle bu pedleri neden kullandığımdan bahsedeyim. Biliyorsunuz ki cruelty free ve vegan ped bulmak, çok da kolay değil. Molped ve bim pedlerinin vegan olduğu iddia ediliyor ancak ne kadar doğru🤷🏻‍♀️
Ayrıca pedler doğada 600 yılda yok oluyor ve doğaya bu zulmü niçin vereyim ki?
Bir de tabi toksik şok olayları, nanoteknoloji ve vajina ile pedin temasının zararları bu konuda bir diğer nokta. Yani umarım siz de yıkanabilir pedlere geçersiniz, inanın pis veya zor değil. Zaten bir insan kanından nasıl iğrenebilir ki🙄
Ayrıca bambu ve pamuk seçenekleri mevcut, hepsini detaylıca inceleyeceğiz bu yazıda😊

Gelelim ponped’in yorumuna
Öncelikle ponped pamuccoya oranla çok inceydi ve bu yüzden ben biraz olumsuz bir ön yargıya kapılmıştım. Yani hep soruyorsunuz, “bu pedler arkaya geçiriyor mu, sızdırıyor mu” diye, açıkçası pamucco sızdırmıyordu çünkü onun ikiye ayrılan bir yapısı vardı. Havlu kısmı ayrı, sızdırmayan kumaşla kaplı kısmı ayrıydı ve havlu kısmı sızdırıyor ancak son kumaş kısmı sızdırmayı engelliyordu. Bu pedler ise tek parçadan oluşuyordu ve ben biraz tırstım🙄
Ama tahmin etmediğim şekilde SIZDIRMADILAR.
Açıkçası cidden az da olsa arkaya geçeceğinden emindim😂
Ama o kadar inceler ki☺️
Artık içinde sızdımayan kumaş mı var ne var bilmiyorum ama sızdırmamaları en önemli özelliği ve benden tam puan aldılar bu konuda.🙆🏻‍♀️

Eğer alacaksanız BENCE açık renkli alın çünkü bana gelenler koyu renkliydi ve kanama miktarını görmek istedim :( ancak koyu renkliden pek görünmüyor🤷🏻‍♀️



Gelelim günlük, normal ve gece pedlerinin yapısına:
Yoğun kanamalar için gece pedinin aksine ponped’de NORMAL ped kullanmanızı tavsiye edebilirim çünkü GECE pedi normal pedden daha ince, sadece daha uzun. Bu yüzden ben yoğun kanamamın olduğu gün Normal pedi kullandım.
Beni en şaşırtan ve en güzel pedleri ise bence GÜNLÜK pedler. Çünkü gece pedi ile aynı kalınlıkta ve regl’in bitişinde gelen az kanama için çok çok ideal. Bayıldım🙈
Gece pedi ise dediğim gibi beklentimi karşılamadı, sızdırmıyor ancak yoğun kanamada nasıl bir etki yapar bilemedim.
Yapılarını ve görünüşlerini yakından inceleyelim şimdi😊



Gece ve normal pedin önden görünüşü




Arkası




Günlük ped(en sevdiğğğiiim)




Yapıları
Renkli günlük ped ve normal ped pamuk
Turkuaza benzer renktekiler bambu






Gelelim Ped Çantasına
Ya sen harika bir detay mısın nesin🌸🐥🙆🏻‍♀️
Aşırı şeker, sızdırmayan kumaştan yapılmış bu da. Dışarıya çıktığınızda kanlı pedleri içine koymanız için 🌱
Çok tatlı, bayıldım.



Genel olarak yorumlarım bu şekilde, memnunum🙆🏻‍♀️ kesinlikle birkaç parça daha alacağım.
Umarım size de faydalı olmuştur🌱 Dünya için, kendiniz için yıkanabilir pedlere geçin💕🐰
Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın! -busradeniyor





Yorumlar

  1. nasıl yıkıyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullanıyorum. Şöyle diyebilirim: Eğer evdeysem ve acil bir işim yoksa pedimi değiştirdiğimde önce bir sadece suyla yıkıyorum güzelce çitiliyorum ardından güneşte kurutuyorum. Daha sonra pedlerim birikince istersem bir leğenin içinde soğuk suya basıyorum. ( sıcak su kanın pede daha fazla yerleşmesine sebep oluyor) deterjan ve sirke koyuyorum. ( sirke koyacaksanız ekstra durulama yapmanızı öneririm.) bir gece leğende bekletiyorum. Ardından durulayıp güneşte kurutuyorum. Bazen de diğer iç çamaşırlarımla birlikte makineye atıyorum. Soğuk suda yıkıyorum. Yumuşatıcı koymamanız lazım yumuşatıcı pedlerin yapısını bozuyor. Zaten alırsanız bu yazdıklarımın hepsi kutunun içinde de yazıyor. Böyle okuduğunuzda gözünüz korkmasın benim hiç vaktimi almıyor ve o kadar iyi hissettiriyor ki. Kaşıntı yok. Yürürken çıkan ped sesi yok. Sızdırma yapmıyor. Tavsiye ediyorum kendinize bu şansı tanıyın. 🌸

      Sil
  2. Çok kalın değiller değil mi peki bambu mu önerirsiniz yoksa pamuk mu

    YanıtlaSil
  3. Nasıl yıkanıyor koku oluyor mu pamuk mu bambu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır koku hiçbir şekilde olmuyor. Bambunun daha yumuşak bir yapısı havlu gibi diyebilirim. Ama etki olarak ikisi de aynı. Bambular düz renk ama pamuk olanlarda düz renklerin yanında desenliler de var. 🌸 Mutlaka deneyin. 💞

      Sil
  4. 14 yaşındayım ve regl günlerim berbat geçiyor ponpede raastladım ve sızdırmaması benim için çok önemli anneme de siteyi gösterdim ama daha önce hiç kullanmadığım için yıkamasını sen nasıl yapacaksın diyor.Yıkaması zahmetli mi? Sizce almalı mıyım?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayvanlar Üzerinde Deney Yapmayan Markalar (CRUELTY FREE)

Öncelikle BU LİSTEYİ HERHANGİ BİR SİTEDE PAYLAŞIRKEN BU BLOGTAN VEYA INSTAGRAMDA BUSRATHEBUNNY’DEN BAHSETMENİZ GEREKMEKTEDİR.  Bu liste 2018 yılında yazılmış olup sürekli güncellenmektedir. Takipte olmanızı rica ederim. Teşekkürler:  Yapımında emeği geçen Logical Harmony, Cruelty Free Kitty, Etik Seçimler ve Kozmetik Tavşanı’na bol bol teşekkürler. Kendi bilgilerim bir yana onların listelerinden de yararlandığımı söylemeliyim. Hayvan deneysiz makyaj firmalarının ne kadar çok olduğunu görüp zulümsüz kozmetiğe umarım hepiniz geçersiniz. İnanın güzellik için hayvanlara zarar vermemek zor değil 🙆🏻‍♀️🙏🏻 sadece türkiyede satılan markalar yazılmıştır. Yorumlara cevap veremiyorum, instagramdan bana ulaşabilirsiniz sorularınız için. busrathebunny ismiyle varım. Takiplerinizi bekliyorum🌸🌱  NOT:  * ile gösterilen markalar GRİ BÖLGE’dir: benim standartlarıma göre %100 güvenilir olmayan ancak tercih edilebilir markalar olarak özetlenebilirler. Bağlı olduğu firma hayvan deneyi finanse

Hayvanlar Üzerinde Denenmeyen Şampuanlar

 Merhabalar :3 bloğumda (instagramda busrathebunny) cruelty free kozmetikler için sık sık listelemeler yapıyorum. Bugünkü listelediğim şey ise cruelty free şampuanlar. Öncelikle ben hazırladığım görseli buraya bırakacağım ve tek tek marka isimlerini de yazacağım. Eklenecek markalar da olabiliyor, görseli düzeltemediğim için yazılı olarak buraya ekleyeceğim. Aklımdan çıkmadığı sürece burayı güncellerim. Güncellemeleri takip etmeniz önemli. Çünkü cruelty free markalar sık sık değişebiliyorlar :) Cruelty Free Şampuan Markaları GRATİS Hask Benri Organic shop İnecto Morfose Bee Beauty Creightons Himalaya*gri bölge WATSONS Ashley Joy Marc Anthony Dr.Organic Live Clean ROSSMANN Isana Alterra ORTAK MARKALAR MAALESEF DALAN ÇİNDE SATILIYOR VE ARTIK CF KABUL ETMİYORUM. Duru Uni baby Ziaja Urban Care Otacı Zigavus Tresan ONLİNE BULABİLECEKLERİNİZ Dr.Savoon Avalon Organics Nordic (ecoclean) Elite home Halalles Aveda*gri bölge-hepsi vegan Insight Iva Natura Urtekram Okay (nevacolor un markası) Ecowe

EVE SHOP’ta Satılan Cruelty Free Markalar

Activex Arko Banat Bebak Bellisima Catrice Celenes Cire Aseptine Dalan Ecotools Egos Emotion Essence Golden Rose Herbaderm Jeunesse Kalyon Make Up Academy MUA Molped  Morfose Nascita Note Otacı OK Pastel Privacy Real Techniques Rebul Siveno Sleepy Technic Tresan Uni Baby Urban Care W7 Ziaja Zigavus